Esra Ak

“Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bilmezden gelmek, kadim bir ayakta kalma yöntemidir. “ “İnsan kandırılmaz, kanmak istediği için kanar. Öyle ya da böyle yoldan çıktığıma göre, demek ben de kendimi kaybetmeye teşne, bulmamam gereken yerde aramaya meyyaldim. “
“Aşk, kazanmayı planladığınız değil, kaybetmeyi göze aldığınız şeylerin toplamıdır. “

Esra Ak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2026 12:28
·
2026 5. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,7bin okunma