Derlenip toparlanıp yola devam etmeyi çok seviyorum, çok da oyalanmadan; kırığı çıkığı yolda tamir ederek,
bir yerde lokma, nefes, söz, fikir, hayal bitmişse; toparlanıp gitmeyi en iyi becerenlerin, ufka kadar yolu bahtı açıktır..
“Kaplumbağalar yollar hakkında tavşanlardan daha fazla şey anlatabilirler.” der Halil Cibran,
doğrudur da, yaşamak aceleye gelmez çünkü, yaşamak sakinlik ister…
“Her şeyle savaşamazsın.
Her konuda en iyisini yapamazsın.
Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir.
Bazen akışına bırakmak gerekir.
Bazen savaşmak yerine
yenilmek gerekir, huzurlu olabilmek için.”