Artık bir ekmeğe, bir insana, bir takım duygulara ulaşmak çok kolay. Peki öz, değer, insani algılar, bir takım duygular barındırmak neden bu kadar kolay değil?Bir takım şeyler kolaylaştıkça, yaşam zorlaşıyor.😥
Saat üç.Bir şey yapmak istersiniz, bu saat ya çok geç ya çok erkendir.Öğleden sonra acayip bir an.Hele bugün hiç çekilmiyor.Ölü bir güneş camların tozunu ağartıyor.