Esra altındağ

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu an hayatımda yer edinen 4 kitap , sayısız arkadaş , sayısız düşman , sayısız fikir … Kimi ile yeni tanıştım , kimi geçip giderken ömrüm , tekrar bir selam vermek için durdu yolculuğunda. Tüm iyi kitapları okumaya keşke ömrümüz yetebilse yine de okuyabildiğim için gören gözlerim için teşekkür ederim hayatıma iyi ki geçiyor yapraklarınız benim bir esintilik ömrümden canım kitaplar 💕