Esra Kılıç

Esra Kılıç
@Esraefe
instagram hesabım @efesraklc
8/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2018 50. kitabı
Bir Karanlık Oda’da Osman Balcıgil ve Deniz Gezmiş (öldüğü yaşta) sohbet ediyorlar. 60’lı ve 70’li yılların siyasetinden, İhtilal’den, o zamanın Cumhurbaşkanı Bayar ve Başbakanı Menderes’ten ilerliyor sohbet. Yazar bunu karşılıklı diyalog olarak değil de, direk anlatım olarak yazsaymış daha iyi olurmuş. Çünkü yazarın anlatımını çok seviyorum. Bir de Deniz Gezmiş konu olunca akan sular durur bende. Kesinlikle bilgilendirici bir kitap, sadece diyalog havasını beğenmedim. İllüstrasyonlar harikaydı, söylemeden geçemeyeceğim. . Delikanlım! Sen ki, ya bir köşe başında kan sızarak kaşından gebereceksin, ya da bir darağacında can vereceksin. İyi bak yıldızlara onları göremezsin belki bir daha...
Karanlık OdaOsman Balcıgil · Kara Karga Yayınları · 2018984 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Esra Kılıç

, bir kitap okudu
8/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2018 50. kitabı
Osman Balcıgil
8.4/10 · 984 okunma
4/10
·416 syf.··
2018 49. kitabı
Kitabın konusunu ilk okuduğum zaman ‘muhteşem’ demiştim, ama keşke öyle olsaydı. Sayfalar ilerlerken konu ha başlayacak, şimdi başlayacak, diye diye kitabı bitirdim. Neydi, neyi anlatmak istedi, hatta konusu çok iyiyken bir kitap nasıl böyle olabilir hiçbir şey anlamadım. Benim bu kitap yarım bırakamama huyuma acil bir çözüm bulmam lazım, çünkü işkence ile bitirmeye çalışıyorum. Her seferinde de sonunda belki bişey vardır umudu ile ilerleyip, hüsraaaaann yaşıyorum. Olayın özü uzak durun.
Seni Ben UydurdumFrancesca Zappia · Pegasus Yayınları · 2017465 okunma
5/10
·312 syf.··
2018 48. kitabı
İlk 60 sayfa, kitap kimin ağzından anlatılıyor diye anlayamadığım için adapte olamadım. Daha sonra psikiyatr’ın ağzından anlatıldığı ortaya çıktı. Konu olarak evet güzeldi, ama başka anlatım tarzı olsaymış daha iyi olacakmış. Çünkü bazı yerlerde ‘burayı Dr. neden anlatıyor, ne alaka?’ dediğim yerler oldu. Acı bir hikaye, içime işledi. Hele de tam bu çocuk tecavüzlerinin arttığı dönemde okuyunca daha da etkilendim. Sonu inanılmaz ve çok şaşırtıcıydı, ama kitap olmamış, olmayan, ilerlemeyen birşeyler var. Bazı yerlerinde sıkıldım diyebilirim. Ben beğenmedim. Okunsa da olur, okunmasa da.
Her Şey UnutulmadıWendy Walker · Yabancı Yayınevi · 2017128 okunma