Bu yazara iyi ki bir şans daha vermişim diyorum. Temposu hiç düşmeyen ve inanılmaz bir polisiye kitabıydı. Gerilim ile başlıyor ve öyle devam ediyor. Kurgusu akıllara zarardı. Elimden bırakamadan bitirdim resmen. Sonunu tahmin bile edemedim ki bu tarz kitaplara her zaman “işte budur” diyorum. Okumadıysanız hemen okuyun.