#yorum
Paris'i gezmiş biri olarak şunu söylemeliyimki, okurken sokakları, yapıları gözümün önüne getirmek ayrı zevkti. Yavaş yavaş, sindire sindire okuduğum bir kitaptı. Betimlemeler evet yorucu, ama okurken yaşadığım zevk bambaşkaydı. Quasimodo canım benim sürekli seni okusaydım keşke, çünkü seninle olan sayfalar bana az geldi. Bazı yerlerin fazla uzatılmış olduğunu da eklemeden geçemem. Duygusal, düşündürücü ve derin bir kitaptı. Aynı zamanda karanlık ve kasvetli bir kitap.