#yorum
Oğuz Atay'ın kalemi ile sonunda tanıştım. Kitabın başında da yazdığı gibi, Oğuz Atay olayları değil, kişinin psikolojisini anlatıyor. Toplam 8 hikaye vardı. Hikayelerin hepsi birbirinden derin ve anlamlıydı. Beğenerek okudum. Bazı hikayeleri çok sevdim, bazılarına eh işte dedim. Bir kitabını daha okuyacağım.