Esra Tuncay

“Dedim ya, bazı dertlerin dermanı yok. Ama yine de bir noktadan sonra doğru olan neyse onu yapmak lazım. Hiçbir şey kazandırmasa bile iç huzuruma kavuşabilirim belki.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Umut, mutluluktan daha güçlü, daha kalıcı, daha üretici bir duyguydu ne de olsa."
Sayfa 240
"Yokluğunun gürültüsünden sağır olacağım "
Bence mutluluk atmosferde sınırsızca ve özgürce dolaşan radyo frenkasları gibidir.
"Benim için her şeyin güzel olduğu zamanlardı.....bol bol kitap okuyordum."