Başkalarının kaderini elimizde tuttuğumuzda, yaşama ve ölüme hükmettiğimizi hissederiz. Ateş edebildiğimiz sürece öldürülmekten çok öldürmeyi düşünürüz. Ya da bir zamanlar bir filmde bilge bir gangsterin dediği gibi ,“Katiller öldürmeyi bıraktıklarında, kendileri öldürülürler.”