"Aşkta iyilik ya da kötülük yoktur prensim. Birini seversiniz ya da sevmezsiniz. Bunun için suçlanacak kimse de yoktur. Beni sevmenizi isterdim, çünkü birlikte çok mutlu olabilirdik ama belli ki sevmiyorsunuz. Bu yüzden asla kırgın değilim size. Kimse gönlüne aklıyla hükmedemez. Gitmek isterseniz, bunu anlayışla karşılarım. Ancak şunu bilin, iyiliğiniz, cesaretiniz ve zarafetiniz ile derin bir iz bıraktınız ben de. Şimdi gittiniz bile ne zaman isterseniz gelebilirsiniz, kapım da gönlüm de her zaman açık olacak bu size.
Dost görünenin nasıl düşman olabileceğini, iyi biriymiş gibi davrananın aslında dünyanın en kötü kişisine dönüşebileceğini, bilge zannettiğin o kutsal kişilerin sadece kendi çıkarı peşinde koşabileceğini, sana sadık gibi duranların bir gün en büyük ihaneti yapabileceğini öğreneceksin. Göründüğü gibi değildir dünya, görüldüğü gibi değildir insan.