Esra

Esra
@Esrasevval
Biz büyüdük ve kirlendi dünya

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
5 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma
Reklam
Tanrı'nın bizlere reva gördüğü acıların içinde belki bir anlam vardır,belki de her birimiz bir günahın bedelini ödüyoruzdur.Kimin ne günah işlediğini kim bilebilir ki zaten?
Maalesef bu dünyada adaletin haklıdan değil, güçlüden yana olduğunu zamanı gelince anlayacaksın.
Her zaman kaba kuvvetin galip geldiği adaletsiz ve zalim bir dünyada haklı olan, dünyaya sırtını çevirip yüzünü Tanrı'ya çevirmek dışında elinden ne gelir ki?