Tanrı'nın bizlere reva gördüğü acıların içinde belki bir anlam vardır,belki de her birimiz bir günahın bedelini ödüyoruzdur.Kimin ne günah işlediğini kim bilebilir ki zaten?
Her zaman kaba kuvvetin galip geldiği adaletsiz ve zalim bir dünyada haklı olan, dünyaya sırtını çevirip yüzünü Tanrı'ya çevirmek dışında elinden ne gelir ki?