“Ama bazen uğraşmaya değecek şeylerle uğraşmak gerekiyordu.”
Bazı şeyler vardır; yorucudur, sabır ister, bazen insanın içini daraltır ama yine de vazgeçilmezdir. Çünkü değer. Her emek karşılık bulmaz belki ama uğraşmaya değen şeyler insana kendini hatırlatır. Seçtiklerin, katlandıkların ve vazgeçmediklerin seni sen yapar.
Bu cümle bana tam olarak bunu düşündürdü: Kolay olan değil, anlamlı olan kalıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ay ben ne okudum böyle çok güzeldi 5 saatte bitti resmen. Bayadır böyle bir seri okumamıştım çooook beğendim Aktı gitti. Asla tahmin edemeyeceğim şeyler oldu Arada böyle şeyler okumak çok iyi geliyor