Sadun

Neşe büyük bir öğretmendir, Merak büyük bir öğretmendir ama şaşkınlık da! Umut büyük bir öğretmendir ama düş kırıklığı da! Yaşam büyük bir öğretmendir ama ölüm de! Bunların herhangi birini kendinizden esirgemeniz, yaşamı tam olarak yaşamamanız demektir.
Reklam
İsa, "Yaşamı bulmak istiyorsanız kendi içinize bakmak zorundasınız." der. Buda da aynı düşüncede. Tevrat da aynı şeyi söylüyor, Kuran da. Gita da Tibet Ölüler Kitabı da Tao da bu görüşü paylaşıyorlar. Dışınızda yapacağınız yolculukların değeri yoktur. Bunlar, sizi yitip gideceğiniz karanlık bir ormana sürükleyen yolculuklardır. Sorularınıza yanıtlar arıyorsanız, bunlar dışınızda değil, içinizdedir.

Sadun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2023 1. kitabı
Selahattin Demirtaş
9/10 · 2.533 okunma
"Yaşamak uzun süren bir intihardır"
Ancak, hepimiz gizliden biraz deliyiz... Herkes aslında yalnızdır ve anlaşılmak ister ama hiçbir zaman bir başkasını tümüyle anlayamayız ve hepimiz, bizi çok seven kişilere bile bir parça yabancı kalırız.
Reklam