Esra

Esra
@Esroo1907
Fenerbahçe
“Mutluluk, insanın sevdiği kişiye yakın olmasıdır yalnızca. Ona sahip olmamız gerekmez..”
Sayfa 241·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Ne kadar sarhoş olursak olalım, acımızın ve akıl karışıklığımızın kurşuni bulutları bir ara dağılır da, herkesin bildiğini hissettiğimiz-sandığımız-gerçeği bir an görürüz ya..........
1000Kitap
"Fransız erkekleri evlenmeden yattı diye bir kadını aşağılamazlar" dedi Sibel. "Burada ise adı çıkar".
1000Kitap
Kim ne derse desin, hayatta en önemli şey mutlu olmaktır.
Sayfa 217·Kitabı okudu
1000Kitap
Çünkü aşk verdiği ıstırap ile ruhumu bir yandan terbiye ediyor ve beni daha olgun bir adam yapıyordu, ama diğer yandan da aklıma bütünüyle el koyarak, olgunluğun verdiği mantığı kullanmama çok az izin veriyordu. Benim gibi uzun bir süre ve yıkıcı bir şekilde âşık olmuş birisi, yanlış olduğunu bildiği bir mantığı, bir hareketi, sonunun hüsran olacağını bile bile sürdürmeye devam eder, zaman geçtikçe yaptıklarının yanlış olduğunu daha da açık görür. Bu durumda, insanoğlunun üzerinde durmadığı ilginç şey, mantığımızın en kötü günde bile hiç susmaması, tutkunun gücüne karşı çıkamasa da, yaptıklarımızın çoğunun aslında aşkımızı ve acımızı artırmaktan başka bir sonuç vermeyeceğini dürüstlükle ve acımasızlıkla bize fısıldamasıdır.
1000Kitap
Reklam