Esma

Esma
@Essaraa
Farewell, my dreaded fear. Thank you, but I'm out of here now.
Özel Eğitim Öğretmeni
Gaziantep
3 Ekim
349 okur puanı
Kasım 2016 tarihinde katıldı
İyi de şimdi ne olacak? Kendimi nasıl kurtaracağım? Derdimi anlatabiliyor muyum? Aşırı dikeylikten ölmemeyi nasıl başaracağım? Nasıl var olacağım?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayaklarımın üstünde oldum olası biraz sallantıda hissediyordum kendimi, sanki düşüyormuş gibi ve sürekli korku içindeydim.
"İnsanlar ilk bakışta bende ne görüyor acaba?" diye düşündüm. Çok değil, kısa süre önce nasıl biri olduğumu hâlâ görebiliyorlar mı?
Sevgili ben, korkarım artık birbirimizle vedalaşmak zorunda kalacağız.
Nihayetinde, beni asla yüzüstü, asla açıkta, asla ortada, asla yarı yolda bırakmayan yegâne kişi bendeniz oldu.