Ahh.. Pal Sokağı Çocukları.. Nasıl güzel anlatılmış!
Çocukların dayanışması, kendi dünyalarında yaşadıkları masumca hayatları.. Hepsi çok çok güzeldi. Onlarla birlikte heyecanlanıp onlarla birlikte duygulandım. Hayal gücüyle düşündükleri bütün o güzel duyguların hepsine ortak oldum. Kesinlikle içtenlikle yazılmış bir başyapıt diyorum ve okumayanlar için tavsiye ediyorum.
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.