Özlemek dayanılabilir bir şey. Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Evet, sevdiğin insan yanındayken bile özlersin. Ama giderse, o özlemek değil, eksik kalmaktır. Bir gün sen gidersen, özlemem. Eksik kalırım.
Gitme..
Sende olan giderse eksikliğini hissedersin ancak. Kolun gibi, bacağın gibi, gözün gibi, tenin gibi.. Sende değilse o, eksiksin demezsin. Özlersin en fazla.