Arwen

Arwen
@Estelll
E<3
Öğrenci
Üniversite
7 Ekim
14 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gözlerimden öptü, Ellerimden öptü,ellerimden. Avuç içlerimden öptü. Unutabilir misin şimdi ? Ben ölsem , unutamam. Sabahattin Ali
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sabahattin Ali’nin dediği gibi: “Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim,bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.”
Sevgili insanlık! Bir çocuk masumiyetiyle Bir kere daha “elma!” diyoruz. Ne olur çık artık Oğuz Atay
Beni anlamıyorlardı. Zararı yok. Zaten beni,daha kimler anlamadı - Oğuz Atay