ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydınn 1k!
Derler ki unut "malı" Zamana bırak "malı"
ADA
Unut-mamalı Sevgiyle anmalı...
Güçlü olmayı düştüğüm yerden tek başıma kalkarak, tek başıma yürüyerek öğrenmiştim.
ADA
Her yerde tanırım, bu, Oğlak Burcu. :)