ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem olsa, abi deme lazım olur derdi Nil :))
"Ağız dolusu bir abi deyişi var, sanırsın öz abisi," Feray kendinden emin görünüyordu. "Aman, önemli değil o! Bir cümleye, bir gülüșe bakar. Bir bakmışsın abi olmuş, hoop Fatih."
Sayfa 180·Kitabı okudu
ADA
Sevdiğim kız bana abi dedi dramını böyle dibine kadar yaşayan başka biri daha var mıydı şu hayatta?
Ali topu kaptırdı, golü yedi artık :))
"Benden laf çıkmaz. Hani bak, piç kurusu Ali'yi söyledim mi?" Ali'nin ismini duyduğum gibi kulaklarım alev aldı, cayır cayır yanmaya başladı. Ali ilkokuldan sonra aklıma bile gelmemişti. Fatih abinin nereden aklına gelmişti ki durduk yere? İç çekecek garsonun önüme servis ettigi dürüme baktım, iştahım beni hızla terk ediyordu. " "O da nereden çıktı şimdi?" "Hiç. Aklıma geldi.Ee, șimdilerde kızların sevgilisi çapkın Ali neler yapıyor?" Telașla atıldım. "Nereden bilebilirim ki ben neler yaptığını?" Bõyle panikleyince yalan söylediğimi düşünmezdi inşallah. "O zamandan beri hiç görmedin mi? " İlkokul mezuniyetinden sonra hiç görmedim. Ortaokulda başka okula gitti." Fatih abi, "Vah vah. Üzülmüşsündür," dedi, benim adıma duyduğu abartılı ama sahte bir hüzünle. "Ne üzüleceğim? Yıllardır aklıma bile gelmedi. İlkokul aşkı işte..." Hay dilimi de eșek arısı soksun! Aşk ne? Aşk neeee???!!!! "İlkokul aşkı, ha?" diye sordu. "Așk dedimse... Çocuksu bir şey işte. Oyun arkadaşımdı." Sonra Ezgi'nin oyun arkadaşı olmuștu. Ondan sonra da Gamze`nin. Pis Ali.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Rabia isimli okura yanıt verildi
ADA
Aynısını söyledim 😂