ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Mağaza çalışanlarının klasik yalanı :)
"Harika oldu. Herhangi bir tadilata da gerek yok. Hiçbir elbisenin giyenin üstüne hemen oturduğunu görmedim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ah tabii, insanlar ne düşünür, meselesi. Bunu unutmuşum." "Hayır, o kadar da sığ değilim."
Şöhret ve servet uğruna çocuklarını terk eden her kadının ilişki yaşarken iki kez durup düşünmesi gerekirdi.
"Tacizin bahanesi olmaz. Suç işliyorsan sonuçlarına katlanacaksın."
Sorumuz şu, hayattaki başarısızlıklarımızın ne kadarı kendi hatamız? Kötü ebeveyn kişinin suç işlemesini kolaylaştırıyor mu?