ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
... hayatının neden daha kolay olmadığını, neden birbirlerini olması gerektiği gibi sevemediklerini merak ediyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok üzgünüm." "Tanrım, şu sözü o kadar sık kullanıyorsun ki alnıma kazınmış gibi hissediyorum. Üzgün olduğunu söyleyip durma ve artık böyle davranmayı da kes."
Kardeşlik
"Eskiden nasıl çocuklar olduğunuzu hatırlıyorum. Birbiriniz için kendinizi ateşe atardınız."
Ayrılığı istemeyen taraf
Ona güvenmiştim sözü ise en çok tekrarlanandı.