ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
"Bana gülümsediğini görmek istiyorum, o kadar. Bir kez olsun gülse ömür boyu bana yeter. Beni sevmesi şöyle dursun... benden hoşlanmasını bile beklemiyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Özür dilerim." "Evet. Ben de özür dilerim." "Bu özür bizi nereye götürür dersin?" "Kim bilir? Buradayım işte. Yetmez mi?" "Hayır."
"Ama sen..." Sesi hafiften çatladı. "Senden beklemiyordum. Sen kalbimi kırdın."
Gözlerini kapatınca gerçekler yok olmaz.