ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
"Bana o yaralı ceylan bakışıyla bakma."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama biz..." "Biz diye bir şey yok. Yemek duası ailemizi çoktan terk eden bir aile geleneği. Tanrı'yla bir anlaşma yaptık. O beni dinlemekten vazgeçince ben de konuşmaktan vazgeçtim."
Gözden uzak olan, gönülden de uzaktı.
"Bana öğrettiğin şeyleri bilmek istemezsin. Çünkü eğer bana öğretilenleri yapsam kapıdan çıkar, minibüse atlayıp giderim. Hoşça kal demeye bile gerek duymam."
Kendinizi ailenize adayın ve ayakta durması için uğraşın. Dürüst olun. Tanrı huzurunda ettiğiniz yemine sadık kalın.