ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Hiçbir şey görmez oldum, hiçbir şey duymaz...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Göklerin, yerlerin Rabbi; bir mutlu saniye uğruna hayatımın bugününü harcadım! Bütün ömrüm bir mercimek çorbasına fedadır! Yakarışlarımı bari bu sefer, duy!..
"Aramızdaki anlaşmazlığı gidermeye şu kadarcık teşebbüs etmiyorsunuz bile! Suç benden gitti. Şeytan görsün yüzünüzü. Hoşça kalın!"
Bahtsızlık baskın çıkmış, fena yüklenmişti. Öylesine bitmiştim ki, şimdi eski halimin bir gölgesiydim ancak.
- Anladım, öyle çok gülüyordunuz ki! - Yaa! Ha evet, eskiden çok gülerdim. - Şimdi artık gülmüyor musunuz? - Yoo, şimdi de gülüyorum. Yaşamak öyle güzel ki!