ADA

ADA
@Estila
Kitap aşığı <3
Bütün ümitler suya düştü mü, her şey bitti demektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu halde denenmedik hiçbir şey kalmamıştı, elimden gelen her şeyi yapmıştım. Koca günde şansımın bir kerecik olsun yaver gitmemesi, şaşılacak şey doğrusu!
Kazancım yalnız şu olmuştu: kendimden iğreniyordum, öyle öyle, bu işe bir son vermek gerek!
Sol böğrümde bir iki kasılma oldu, terlemeye başladım. Hıı! "Çok dardayım."
(...) ben ona henüz hiç gitmemiştim ki! Bir çaresi bulunurdu elbet...