Esu

Esu
@Esu35
Iki ömrüm olsun isterdim biri yaşamak diğeri okumak için…
Hazine odasındaki paraları yağma eden şu zavallılara bak. Eğer kitaplıklardaki ciltler dolusu bilgiyi kullanabilecek durumda olsalar, talan ettikleri paranın on katını, belki de yüz katını elde edebileceklerini bilmiyorlar..
Reklam
Yaşanılanlar, görülenler ve ögrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünya'nın şahidi olmaktı.
Ben bu dünyaya bilmek için geldim. Benim için kutsal bir şey varsa o da bilgidir, gerek bu dünyanın, gerekse öte dünyanın bilgisi.

Esu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·238 syf.·
2026 10. kitabı
İhsan Oktay Anar
8.5/10 · 67,8bin okunma
Her şeyi hatırlamak her zaman iyi bir şey değil…
Reklam