Esu

Esu
@Esu35
Iki ömrüm olsun isterdim biri yaşamak diğeri okumak için…
Hiçbir şeyin yolunda gitmediği apaçıkken, "Her şey yolunda" demeye çalışan o yorgun yüz..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Esu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
2026 6. kitabı
Alexandre Seurat
8.8/10 · 5,8bin okunma
Seyahat gibisi var mı?
Seyahatin tadını bir kez aldığınızda dedi, hayatınız bir daha asla eskisi gibi olamaz.
Okumak, asla doyamadığı bir şölendi ve her sayfaya büyük bir iştahla gömülüyordu.
Her insanın içinden iki güçlü akarsuyun geçtiğini biliyordu : iyi ve kötü. Hangi yolu seçtiğimiz kalbimiz, ruhumuz ve zihnimizle kim olduğumuzu belirliyordu nihayetinde. Bazı insanlar, en umutsuz durumlarda bile başka bir insanı incitmemek için ellerinden geleni yaparken, bazıları da sanki bir sineği kovalıyormuş gibi bir rahatlıkla acı çektirebiliyorlardı başkalarına.