Yapılacaklar ve yetişecekler listesinin olmadığı günlere de ihtiyacımız var. Ruhumuz bazen yavaşlamalı, dinlenmeli, nefes almalı. Telaş ve koşturma hali içinde olmamak, bir süre kendimizle başbaşa kalmak, sakin bir şekilde zamana tanıklık etmek bizi onarır, toparlar, iyileştirir.. ;)
İnsan bazı olayları yaşamanın heyecanını kaybedince, aynı olayları tekrar yaşarken daha ustalaşıyor; yaşamanın akışına kapılmadığı için daha üstün bir yaratıkmış gibi görünüyor başkalarına. Oysa duyarlık bitmiş.