Endişeye mahal yok, hak şerleri hayr eyler, güneş bir doğsun, Allah’ın yardımı bize erişecek ve inşallah hayırlısıyla muradımız üzre devredecektir felek.
* Suçlu ama bizden
* Kötü ama bizden
* Haksız ama bizden
* Ahlaksız ama bizden
* Hırsız ama bizden
anlayışı tam bir cahiliye mantığıdır.
Araplar "Zalim de olsa kabile mensubuna sahip çıkmalısın" reaksiyonuyla hareket ederdi.
Ne kadar da tanıdık yaklaşım değil mi?
Atadan kalma bir din yaşanıyor. Aksini kimse iddia etmesin.
Toplumun daha gelen mesajdan haberi yok.
Kur'an böyle diyor deyince " Buhari'nin hadislere bak." diyor daha ben ne diyeyim.