Hiç kimsenin bir şeyi sırf başka birisi için yapmadığını göreceksiniz. İnsanın bütün eylemleri kendisine yöneliktir, bütün hizmetleri kendine hizmettir, bütün sevgisi kendini sevmesindendir. Sevdiğiniz insanları düşünmektesiniz ama daha derinlere inin sonunda sevdiğinizin onlar olmadığını göreceksiniz.
"Benim de kötü dönemlerim vardır. Kimin yoktur ki? Ama beni ele geçirmiş değil. Onlar hastalığımın değil, benim varlığımın bir parçası. Onlarla yaşama cesareti gösterebiliyorum. "