Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak, canlı yaratıklar arasında ki en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.
Etiketleme, sadece yıkıcı değil mantıksızdır da. Birey olarak siz,
yaptığınız tek bir şeyle ölçülemezsiniz. Hayatınız karmaşık ve sürekli
değişen bir düşünceler, duygular ve hareketler akışıdır. Başka bir deyişle, bir heykelden çok, bir nehirsiniz.