"İnşallah baban kazanıverir be Emin," dedim.
"İnşallah ordumuz kazanır," dedi Emin.
O gün akşama kadar "Ben ezelden beridir hür
yaşadım, hür yaşarım!" diye diye gezdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizi uyuturken şarkı, türkü söylüyorlar ama uyandırırken bir şey demiyorlar. Bence İSTİKLAL MARŞI şarkı gibi bir şey. Hani herkes uyansın, herkes birlik olsun, birbirine sarılsın, kocaman bir ordu olsun diye."