Evîn Göktaş Baran

Evîn Göktaş Baran
@EvinnG
Rewî me rêya hebûnê de. Mum olmak kolay değil. Işık saçmak için önce yanmak gerekir. Alt tarafı beşersin .... Adem olamadıktan sonra...
Yol güzelse yürüyorum işte biraz, çay sıcaksa içiyorum, kitap sararsa saatlerce okuyorum, ne aşka kapalıyım ne yalnızlığa küsüm hatta biraz benimsemiş ve dahi içselleştirmiş bile olabilirim, ufak şeylerden mutluluk çıkarabilen minimalist yanıma sarılıp yaşamaya çalışıyorum.
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Evîn Göktaş Baran

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2021 12. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.2/10 · 11,6bin okunma
Saatler boyu başka saatleri bekleriz.