Souffrance

Souffrance
@Evren_im
Kolumuzu ısırarak saatler yapardık küçükken , sanki zamanın canımızı acıtacağını anlarmış gibi .
Hayal kırıklığı
6 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
" Bütün güzel duygularımı yaşadığım yanlış kişiydin . "
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bugün bir kez daha affedemedim seni . Ama nedense hâlâ da tam olarak çıkarmış değilim hayatımdan . Yıllardır her gün farklı bir karmaşanın farklı bir köşesinde sessizce oturup bekliyorum. Aklımla kalbim arasındaki savaşın galibini . Hissediyorum sona yaklaştığımızı ve bu yorgunluğun yerini durgunluğun alacağını . Umarım çektiğim acıların mükâfatındadır sıra , Ve umarım yaşattıklarının sefaletindedir sıran .. ~Y.M ~
Birinin size sizi sevmediğini iki kere hatırlatmasına izin vermeyin diyordu . Verdim .. ~ Y.M ~
Tam da şairin " Şuan iyiyim ama düşünmeye başlarsam ağlarım . " dediği yerdeyim . İyi miyim bilmiyorum kötü müyüm onu hiç bilmiyorum. Bi insan kaç kere kandırılır ? 3 , 5 ,10 ?.. Saymadım ya da sayamadım . Bi insan kaç kere kırılır ? İnan onu da saymaya gücüm yetmedi . Yorgunum. Hem de hiç tahmin edemeyeceğin kadar .. Hissizim , Ve de dokunduğunda paramparça olacak kadar duygu dolu . Kalbimin artık atamayacak kadar bitkin olduğunu fark ettim sayende Neden diye sormak istiyorum ama susacağını bildiğim için sormuyorum . Neden bilmiyorum ama bildiğim bir şey var O da bunları hak edecek kadar kirli olmadığım .💔 ~ Y.M ~
Nefes alamıyorum . Her nefes alışımda kaburgalarım ciğerlerimi boğuyor aldığım nefesle kalıyorum . Ne yapmam gerektiğini nasıl yaşamam gerektiğini bilmiyorum Bu kalabalık evrende yalnızlaşıyorum . Kime neyi anlatacağımı da çözemiyorum. Yaşamayı beceremiyorum defalarca denememe rağmen . Bir söz var bilir misin ? " Senden sonra neye üzüldüysem , hep sana ağladım ben . " Öyle de oldu . Sen gittiğinden beri hiçbir şeye tam anlamıyla sevinemedim . Mutlu olmak neydi sorgular oldum . Mutluluğu sözlüğümden çıkaralı uzun zaman oldu . Ağlamayı hayatımın kelimesi haline getirdim . Çözümlere değil de sorulara yoğunlaşır oldum. Seninleyken herkese ilaç olan ben yokluğunda merhem bile olamadım kendime . Ama merak etme iyi gizledim yaralarımı kimseye fark ettirmedim , sırf senin açtığın yaralar diye kabuk bağlamasına bile izin vermedim . Ama hep kanadılar unutturmadılar kendilerini , bir gözyaşımda bile ben burdayım dediler . Bi onlar yalnız bırakmadı beni . Açtığın yaralar bile ihanet etmezken sen ? Ama sayende neyi öğrendim biliyor musun ? Kimseye beni üzecek kadar yakın olmamayı , Bana verilen değerin bir misli fazlasını bile karşındakine vermemeyi , Kimseyi kendinden çok sevmemen , önceliği olmadığın insanlardan uzaklaşman gerektiğini Ve senin gibilere kalbimi kilitlemem gerektiğini öğrendim. Verdiğin dersler için teşekkür ederim ama ben seni hâlâ yenemedim . ~ Y.M ~