Souffrance

Souffrance
@Evren_im
Kolumuzu ısırarak saatler yapardık küçükken , sanki zamanın canımızı acıtacağını anlarmış gibi .
Hayal kırıklığı
6 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Tüm kelimelerimi sende tükettim . Daha kaç bahar böyle geçecek , Kaç kış ellerim üşüyecek , Daha kaç gece hayallerle avutacağım kendimi . 🥀 ~ Y.M ~
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Ruhumun sana ihtiyacı var " cümlesinden daha iyi anlatan bir cümle var mı bilmiyorum ama RUHUMUN SANA İHTİYACI VAR . ♥️ ~ Y.M ~

Souffrance

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
2023 5. kitabı
Ray Bradbury
7.6/10 · 108,4bin okunma
Özledim .. Ansızın arkadan sarılışını , Gözlerimde kayboluşunu , Dudaklarının saçlarımı okşayışını . En çok da beni sevdiğin zamanı . Sahi nasıl unutabilirim seni .. ~ Y.M ~
Uzun zaman oldu bir şeyler yazmayalı tekrar burdayım . Ama bu sefer süslü cümleler kuramayacağım çünkü eteğimdeki taşları dökmek istiyorum birbirinden bağımsız cümleler kurabilirim çünkü bende daha çözmüş değilim bu halimi . Yorgunum . Hep olduğu gibi . Sen benim sol yanım değildin sağ yanımdın ikinci bi kalbimdin ve sen gidince organları iflas eden makineye bağlı bir hasta oldum . Yokluğunda hep anılara bağlıydım onlar tutuyordu beni ayakta. Ne bilim unutmak istemedim belki de istemediğimden değil de beceremeyişimdendir . Hep özledim seni . Her yerde. Mutlu bi haberi beklediğimde , karanlıktan korktuğumda , kendim seçtiğim yanlızlığımda , küçük bir çocuğun umutsuzluğunda , sevginin umudunda .. Cümle kuramıyorum . Herkese konuşan şu dilim bi sende tutuluyor . Eskiden ruhumu teslim ettiğim o gökyüzü şimdi ruhumu bedenime hapsediyor . Ne yapmam gerektiği ne yapmamam gerektiğini bilmiyorum . Özlüyor muyum ? Çokk .. Gelmeli misin ? Hayır . Gelmeni istiyor muyum ? Evett . Mutlu olacak mıyız ? Hayır . Sahi yanlızca masallar mutlu sonla biterdi . Peki bizim sevgimiz masal gibi değil miydi ? Ki benimki hala öyle ama seninkinden eser yok . Bayağı oldu yıldızların gökyüzünde süzülüşüne şahit olmayalı . Acaba evrenin bana bi mesajı mıydı ? Belkide seni dilerim diye koruyorlardı beni . Sende yıldızlar gibi benim gezegenimden kaybolduğundan beri her şey sessizleşti . Gökyüzü hep konuşurdu benimle ama şimdi .. Şarkılar konuşmuyorlar artık ben ise , Konuşurken susuyorum . Şimdi olduğu gibi . ~ Y.M ~