Öncelikle çeviri konusuna değinmek istiyorum,ağır bir kitabı muazzam cevirmisler ellerine saglik...
Kitap Nietzsche uzerinden bir kendini bulma , bir arayış içinde olma hali aslında.
Betimlemeler ile tasviri güzel yapılmıştı...bu kitapla bir nevi Nietzsche tüm eserlerini okumuş oluyoruz aslında.