D-key

Dün bir dosttan, uzun bir mektup aldım Beni anlatmış sana ve sen ona “Unuttum artık onu” demişsin Hem bu sözü gülerek, Medar-ı iftihar ile söylemişsin... Unutamazsın Nokta Noktam Unutamazsın! Çünkü; unutmak için önce unutulmak gerek.. Oyasa ki sen, Hala bende esen, Eski kavak yelisin.... .. Unutamazsın… Kan değil, tüküremezsin, Ruj değil, silemezsin Dişi dudaklarına, dişimle yazdığım.. İki heceli erkek adımı.... Unutamazsın Nokta Noktam Unutamazsın! .. Seninle biz, halâ bir kabukta İki badem içi gibiyiz.. Baharsın; kokacaksın.. Güneşsin; yakacaksın..... Sabah yatağım kadar rüyâ dolu Sabah yatağım kadar sıcaksın.. Unutamam..Unutamazsın! .. Şimdilik bu kadar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir melek vardı Aşkı fısıldardı Elimde o büyülü ellerin hayali kaldı Uyku imkansız Umut vicdansız Güneş bile dedi ki kendine: "Doğmak Anlamsız." Ağladım delice Elimde boş bi' şişe Kutladım bu gece Sarılmanı, başka kollara Yapayalnız biçare Ölüyorsam kime ne Benzedim bu gece Yine boş sokaklara
Bana gülen, sizi sahte safçıklar! Dünyayı yönettiğinizden beri, politikanızın besini ne? Asmak, kesmek... Charles De Coster
Her zaman seni üzecek birileri olacaktır, yapman gereken insanlara güvenmeye devam etmek, kime iki defa güveneceğine daha fazla dikkat etmektir. Gabriel Garcia Marquez