Saygısızlığı ve hatta terbiyesizliği erdem sanan bir güruh var. Bu güruha harcanan çaba sadece zaman kaybı. Narsist kişilik bozukluğu olanlara denecek tek şey “gidin tedavi olun” olmalı. Kimse kimseyi terbiye etmek zorunda değil.
'Sosyalistler liberalizmin merhametsiz, sömürgeci ve ırkçı bir sistemin kılıfından başka bir şey olmadığını iddia ettiler. Yere göğe sığdırılamayan "özgürlük" kavramını gerçeğe tercüme ettiğinizde "mülkiyet"le karşılaşıyordunuz. Bireysel hakları savunma olarak sundukları "dilediğini yapma hakkı," çoğu zaman orta ve üst sınıfların mülk ve imtiyazlarını koruyordu. Kiranı ödeyemediğinde özgürlüğün, harcını yatıramadığında eğitimin, bir otomobil bile alamadığında dilediğin yere gidebilme özgürlüğüne sahip olmanın ne faydası olabilir? Nükteli bir şekilde ifade ettikleri gibi liberalizm insanları kendilerini özgür bireyler olarak görmeye teşvik ederek ait oldukları sınıftan ayırır ve kendilerine zulmeden bu sisteme karşı birleşmelerini engeller. Liberalizm eşitsizliği sürdürerek kitleleri yolsuzluğa, elitleri yabancılaşmaya mahkum eder.'