D-key

Saygısızlığı ve hatta terbiyesizliği erdem sanan bir güruh var. Bu güruha harcanan çaba sadece zaman kaybı. Narsist kişilik bozukluğu olanlara denecek tek şey “gidin tedavi olun” olmalı. Kimse kimseyi terbiye etmek zorunda değil.
D-key
Hayrolsun avukat hanım, neden bu kadar üzüldünüz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz kırıldık daha da kırılırız Ama katil de bilmiyor öldürdüğünü
D-key
Hırsız da bilmiyor çaldığını
'Sosyalistler liberalizmin merhametsiz, sömürgeci ve ırkçı bir sistemin kılıfından başka bir şey olmadığını iddia ettiler. Yere göğe sığdırılamayan "özgürlük" kavramını gerçeğe tercüme ettiğinizde "mülkiyet"le karşılaşıyordunuz. Bireysel hakları savunma olarak sundukları "dilediğini yapma hakkı," çoğu zaman orta ve üst sınıfların mülk ve imtiyazlarını koruyordu. Kiranı ödeyemediğinde özgürlüğün, harcını yatıramadığında eğitimin, bir otomobil bile alamadığında dilediğin yere gidebilme özgürlüğüne sahip olmanın ne faydası olabilir? Nükteli bir şekilde ifade ettikleri gibi liberalizm insanları kendilerini özgür bireyler olarak görmeye teşvik ederek ait oldukları sınıftan ayırır ve kendilerine zulmeden bu sisteme karşı birleşmelerini engeller. Liberalizm eşitsizliği sürdürerek kitleleri yolsuzluğa, elitleri yabancılaşmaya mahkum eder.'
Minee isimli okura yanıt verildi
D-key
Merhaba, beğenmenize sevindim :) Ben de severek okuyorum. Henüz kitabı bitiremedim, ancak okuduğum yere kadar beğendim diyebilirim. Bu kitaba başlamadan önce, (eğer okumadıysanız) yazarın diğer kitabı "hayvanlardan tanrılara sapiens" kitabını okumanızda yarar var :) Hayvanlardan Tanrılara: Sapiens