Evrim

Evrim
@Evsss

Evrim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
3 saatte okudu
·
2018 1. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanların arasında da yalnızlık duyulur."
Sayfa 70·Kitabı okudu
"Bir gezegen görmüştüm,kırmızı suratlı biri yaşıyordu orada. Bir kerecik olsun çiçek koklamamış, hiç yıldız görmemiş, hiç kimseyi sevmemiş. Sayıları toplamaktan başka bir şey yapmamış hayatında. Yine de bütün gün senin gibi 'Önemli bir adamım ben! Ciddi bir adamım ben!' der dururdu. Gururundan yanına varılmazdı. Ama adam değil mantarın tekiydi."
Sayfa 34·Kitabı okudu
"Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.Gerçeğin mayası gözle görülmez."
Sayfa 84·Kitabı okudu
"Hep aynı saatte gelsen daha iyi olur. Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım."
Sayfa 80·Kitabı okudu