Küçükken topumuzu patlatan acımasız amcalar,
Eriğini çaldık diye bizi kovalayan dedeler,
Sakladığı kuruyemişleri aldık diye beddua eden neneler...
Çok erken öğrendik insanların kötü olduğunu.
Bu kötülüğe karşı kendimi anamın kucağına babamın arkasına saklanarak korurdum,
Şimdi büyüdüm sığmıyorum artık,
Ve şimdi insanlar daha kötü daha da acımasız,
Gücüm yetmiyor onlara,
Kendimi korumayı geçtim de çocuklar , çocukları nasıl koruyacağız,
Bu pisliğe, bu kahpeliklere karşı nasıl koruyacağız....
E&U