Masallarda, çirkin kurbağanın güzel prenses onu çok tiksinerek öptükten sonra yakışıklı bir prense dönüştüğü anlatılıyor. Neymiş efendim, çok mutlu bir hayat yaşamışlar beraber bundan sonra! Fesime anlatsınlar. Hikayenin böyle geliştiğine hiç şahit olmadım ben. Masal doğru. Ama tersinden. Öptüğümüz yakışıklı prensler, biz onları öper öpmez çirkin kurbağalara dönüştüler. Onları öptüğümüz için de her tür kötü muameleyi sessizce sineye çekmemiz beklendi bizden.