Merhaba arkadaşlar. Kpss tarih çalışırken çok sıkılıyorum. Ders kitabından çalışmak yerine kitap okumayı düşünüyorum özellikle Osmanlı ve Cumhuriyet dönemi için. Sizce bu doğru mu ve bunun için kapsamlı kitaplar önerebilir misiniz?
“Okullarda dijitalleşme ve yeni müfredat uygulamalarıyla öğrenciler artık daha donanımlı yetiştirilmeye çalışılıyor. Sizce bu model, öğrencilerin geleceğine ne kadar katkı sağlar? 💻📘
Yorumlarınızı merak ediyorum🌿