Eylem..

Eylem..
#fenerbahçe
Bazen;
Hayat yorar insanı. Şarkılar yorar. Beklemek yorar. Özlemek yorar. Affetmek yorar. Hoş görmek yorar. Boş vermek bile yorar. Ve insan susar. Her şeye, herkese rağmen. Elinden gelen tek şeyi yapar; Bağıra bağıra susar...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Zamanı durdurabilmek ister miydin? -Hayır, ama eğer şansım olsaydı, zamanı ileri sarmak isterdim. -Neden? _Şu an hissettiğim şeyi hissetmemek için.
Kışta bile üşümedim içim yanınca... Düşte bile göremedim uyumayınca..
Müzik
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Tükendim çok, yaraları açan dağılmıyor içimdeki duman...
Şarkı Sözü