çınar olsam dinlensem gölgesinde
kitap olsam okusam uykusuz gecelerimde içim sıkılmadan
kalem olmak istemem kendi elimde bile
kapı olsam iyilere açsam kötülere kapasam
pencere olsam perdesiz ve iki kanadı açık bir pencere ve şehri soksam odama
söz olsam çağırsam haklıya doğruya güzele
söz olsam söylesem sevdamı yumuşacık
yağmuru severmişim meğer
ağ gibi inse de üstüme ve damlayıp dağılsa da camlarımda yüreğim beni olduğum yerde bırakır ağlara dolanık ya da bir damlanın içinde ve çıkar yolculuğa hari
tada çizilmemiş bir memlekete gider
yağmuru severmişim meğer
Stefan Zweig'ı yakından tanımak için çok güzel bir kitap. Düşünce yapısını anlamak ve böyle bir yazarlarla ortak yönlerinizin/düşüncelerinizin varlığıyla tanışmak bana çok iyi geldi.
Stefan ZweigKerem Kına · Destek Yayınları · 20231,069 okunma