Eylül

Eylül
@Eyluldn
❾¾
"Yaramı sevip okşuyor muydum ben?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Daha iyi olması için genellikle önce canı yanar insanın.
Her şey her an aydınlık olsaydı karanlığı içimizde taşımak zorunda kalırdık.

Eylül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
17 günde okudu
·
2024 2. kitabı
Ferit Edgü
8.4/10 · 13,9bin okunma
İçimde büyüyen boşluğun içinde yalnızdım.
Sayfa 38·Kitabı okudu