Biliyor musun, insanların bu kadar geç kavraması çok tuhaf. İstedikleri şeylere göre yaşadıklarını düşünüyorlar. Yaşamlarına isteklerine göre yön verdiklerini. Oysa işin aslı, onları yönlendirenler, korktukları şeyler. İstemedikleri şeyler.
- Fotoğraf makinen var mı?
- Yok.
- Hiç resim çektin mi peki?
- Yoo.
- Ve fotoğrafçı olmak istiyorsun?
- Garip mi buldun?
- Biraz.
-Peki, polis olmak istiyorum deseydim, onu da garip mi bulacaktın? Kimseye kelepçe takmadım diye?