Ben bu kitabi pinterestte gordum. Dedim ki "Guzel gozukuyo biraz kurgu, ask okusak bisi olmaz herhalde?" dedim. Okumaya basladim. Bir kisim var o kadar agladim ki sey bolumunde su Cinar kabus fln mi goruyo ne orda Balinin yok olacagi kisimda o kadar agladim o kadar korktum ki sanki bi an o kitabin icindeymisim gibi hissettim ilk defa. Bu kitap sariyo. Simdi seriymis bende kar var bal yok balin gelmesini (siparis ettim ehehe) heyecanla bekliyorum ki kari da bitirebileyim. Ben cok begendim :D
Acikcasi ilk basta kitabin seri halinde oldugunu bilmiyodum. Ben direk 1. Kitabi okumadan bu kitabi okumaya basladim ve gayet iyiydi. Zaten cok karisik olmadigi icin size ara ara gecmisten bahsediyo. Ben sevdim. 3 gunde bitirdim. Ege ile Izmirin sevgisi ile ilgili. Cok spoiler vermek istemiyorum ama baslarda Izmir annesi ve babasi öldüğü icin cok uzuluyodu. Bunu bilen ve Fransada Izmir ile birlikte yasayan Ege hep yardim etmeye calisiyodu. Boyle ilerliyo kitap :)) Sıfır Kilometre
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma