Eyüp çakabay

Eyüp çakabay
@Eyupcakabay23
Elazığ.. Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.
Hayat bazen bir uyku sersemliğiyle karşılar bizi. Üstümüze bir ağırlık basar, olmayacak yerde uyuyakalırız, tutulup kalır her yanımız. Hep özlemini çektiğimiz bir ses gelip uyandırır sonra, “Kalk, yerine yat” der ve insan bu sesin sıcaklığına tutunur. Ve evet, herkes günün birinde yerini bulur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beddua Etmiyorum Ama ilerde Uykundan korkup Uyandığında Eşine Adımla Seslenmen Dileğiyle…
Söz
Açın kapıları herkes sevdiğine kavuşsun deseler kim bilir kaç yuva yıkılır..
Duygu/Düşünce
Belki de kırılan kalbin en kötü tarafı insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.
Bugün tam beni anlatan bir söze denk geldim. şöyle diyordu Durduk yere kendimi çok hüzünlü ve kırgın hissediyorum kim bilir hangi birikmiş olayların ruhuma yansıması bu..
Duygu/Düşünce